Typiske spørgsmål


Du har altid minimum 30 dages returret – Og vi er altid til at tale med 🙂
Har du ikke modtaget din ordre?
Hvis du ikke hører fra GLS eller Postnord, så giv os en mail (info@bomagardiner.dk) – Så kan vi sende dig dit pakkenr.

Hvis du har fået dit pakkenr, men pakken ikke kommer frem, så giv GLS eller Postnord et ring. Nogen gange sker der fejl (f.eks. at pakker ikke registreres, når de ankommer til pakkeshoppen), og så er det jo ærgerligt at vente for længe. Du kan kontakte GLS kundeservice https://gls-group.eu/DK/da/kontaktgls og Postnords kundeservice på telefonnummer 70 70 70 30.

Men der kan være andre grunde til at du ikke har modtaget din pakke. Måske er der tastet forkert, da du bestilte – en enkelt slåfejl er nok til at mail eller telefonnr. ikke registreres rigtigt, og så modtager du ikke din pakkeinfo fra GLS eller Postnord via mail eller sms (tjek evt. spamfilter i din mailboks). Kontakt os, GLS eller Postnord som kan slå pakken op via din adresse, og evt referencenr (dit ordrenr hos os) – Og ellers kan vi finde forsendelsen for dig.

Hvis emailen er forkert, har du heller ikke modtaget vores information til dig med ordrebekræftelse, faktura og informationsmail med pakkenr.

Ring eller mail til os hurtigst muligt, så vi kan sende det igen. Vi kan også hjælpe dig med at spore pakken.

Går din bestilling i stå ved betalingsmodulet?
Vi har erfaret, at nogle kunder ikke kan gennemføre deres bestilling, da betalingsmodulet går i stå.
Det beklager vi oprigtig mange gange. Det skyldes betalingssystemet fra Nets, som ikke supporterer en ikke-opdateret Ipad, Iphone eller internetbrowser. Prøv derfor fra en anden enhed (pc eller mobil) eller opdater din internetbrowser.

Mangler du en ordrebekræftelse?
Umiddelbart efter din bestilling sendes der automatisk en ordrebekræftelse til din email, og du vil efterfølgende også få besked via email, når vi behandler din bestilling.

Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse eller information om din pakke, så tjek først dit spamfilter (også kaldet “uønsket email”) i din emailboks.

Nogle emailadresser f.eks. “hotmail-adresser” er beskyttet af et stærkt spamfilter, der gør, at ordrebekræftelser m.m. kan ende i bakken “spam” eller “uønsket emails”.
Husk at opdatere indbakken for spammails, så du er sikker på, at du kan se alle dine mails i denne bakke.

Hvis du tilføjer info@bomagardiner.dk, som adresse i din adressebog, ender vores mails til dig ikke i spamfilteret.

Det kan også skyldes, at du ikke har fået afsluttet din ordre – du skal klikke ok til at acceptere handelsbetingelser. Hvis dette ikke er gjort modtager vi ikke din ordre, og du kommer ikke videre til betalingsmodulet.

Hvis du afbryder betalingsprocessen, annulleres din ordre.

Hvis ordren er gennemført og bekræftelsen ikke er modtaget i spamfilteret, skal du kontakte os hurtigst muligt, da det kan skyldes, at du har indtastet en fejl i emailadressen eller en fejl i vores system.

Vi støtter miljøvenlig pakning
I praksis betyder det at vi

Bruger et minimum af emballage, men passer godt på dine varer
Vi genanvender så meget emballage som muligt
Vores pap er genbrugsmateriale
Emballagen er i god kvalitet, så vi ikke bruger mere end nødvendigt
Vi bruger den mindste papkasse, men maser ikke dine varer
Vores pakkefyld er miljøvenligt
Vi printer så lidt som muligt – en følgeseddel og en pakkelabel. – Er der andet trykt materiale med, er det brugbart og ikke tomme reklamer.

Hvis varen ikke er på lager
Vi afsender din ordre med det samme – dvs. hvis en vare mod forventning er i restordre eftersender vi dig denne så snart vi kan (f.eks. hvis vores lageropdatering ikke har været korrekt opdateret) – I så fald får du en meddelelse herom.